/ Informacje / Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

 

1) Co mogę kupić w sklepie reWALLution.pl?

  • Sklep reWALLution.pl oferuje personalizowane artykuły dekoracyjne. Są to między innymi wysokiej jakości tapetyfototapetyobrazy na płótnie i wolnowiszące fotorolety okienne. Szczegółowe opisy wszystkich produktów znajdziesz tutaj.

2) Czy wszystkie oferowane w sklepie produkty są bezpieczne dla zdrowia i środowiska naturalnego?

  • Tak, wszystkie produkty powstają przy użyciu certyfikowanych i ekologicznych materiałów w bezpiecznej dla zdrowia technologii druku HP Latex.

3) Czy oferowane tapety/fototapety mogę czyścić przy użyciu detergentów?

  • Tapetę/Fototapetę zmywalną możesz wielokrotnie przemywać wilgotną ściereczką nasączoną wodą z detergentem. Nie używaj jednak substancji żrących, gdyż może to spowodować uszkodzenie powierzchni ochronnej produktu. Natomiast tapetę/Fototapetę standard czyść tylko suchą ściereczką.

4) Co mam zrobić oby prawidłowo złożyć zamówienie w sklepie?

  • Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio na stronie sklepu internetowego reWALLution.pl:
  • - Z menu głównego wybierz interesującą Cię grupę produktów i dowolnie wybieraj grafiki z kategorii tematycznych, przeznaczeń i stylów wnętrzarskich. Możesz też skorzystać z wyszukiwarki, w tym celu wpisz “słowa kluczowe”, aby znaleźć interesujący Cię wzór.
  • - Kliknięcie w wybraną grafikę przeniesie Cię do strony konfiguracji produktu.
  • - Wybierz rozmiarrodzaj materiału oraz dodatkowy efekt jeżeli chcesz taki zastosować.
  • - Skonfigurowany produkt dodaj do koszyka, a następnie przejdź do kasy, gdzie wypełnij formularz zamówienia.
  • - Sfinalizuj transakcję, aby Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji.

5) Jakie są dostępne metody płatności za zamówienie?

  • - Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy.
  • - Płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU).
  • Kompletne dane do wykonania przelewu bankowego znajdziesz tutaj.

6) Czy istnieje możliwość płatności "za pobraniem"?

  • Każdy produkt powstaje pod indywidualne zamówienie dla konkretnego klienta i jest realizowany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Pamiętaj, że jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań zawsze możesz go nam zwrócić, a my oddamy Ci pieniądze.

7) Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Są to 3-4 dni robocze od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Planowany termin wysyłki każdego produktu możesz zauważyć na karcie konfiguracji. Jeśli zamawiasz kilka produktów o różnych terminach realizacji, całe zamówienie wyślemy w dniu wykonania produktu, którego realizacja pochłania najwięcej czasu.

8) Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

  • Koszt wysyłki to 19 zł brutto na terenie kraju. Jeśli jednak wartość Twojego zamówienia przekracza 199 zł brutto dostarczymy Ci je za darmo.

9) W jaki sposób spakowane będzie moje zamówienie?

  • Wszystkie zamówienia pakowane są w wytrzymałe kartony, które ulegają pełnemu recyklingowi.

10) Jak postępować jeśli moja przesyłka okazała się uszkodzona?

  • Jeżeli podejrzewasz, że przesyłka może być uszkodzona, poproś o rozpakowanie jej w obecności kuriera. Jeśli Twoje obawy się potwierdzą poproś dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody. Następnie skontaktuj się z nami, a my jak najszybciej zrealizujemy i wyślemy Twoje zamówienie ponownie. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

11) Co zrobić jeśli dostarczone produkty są całkowicie lub częściowo niezgodne z zamówieniem?

  • Jak najszybciej skontaktuj się z nami pisząc na adres: kontakt@rewallution.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby poprawić Twoje zamówienie najszybciej jak to tylko możliwe. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

12) Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

  • Dokładamy wszelkich starań, aby miło zaskoczyć Cię solidnością i jakością wszystkich produktów. Jeśli mimo to nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w ciągu 365 dni od daty zakupu. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania lub być uszkodzony. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

13) Czy z każdego zdjęcia można zrobić wydruk?

  • Praktycznie tak, jednak czasem bywa, że rozdzielczość i jakość zdjęć nie pozwalają na uzyskanie w zadanym rozmiarze wydruków cieszących oko. Rozdzielczość sprawdza na bieżąco algorytm wbudowany w sklep i wyznacza on maksymalny rozmiar zadowalającego wydruku. Jeśli jednak się okaże, że pomimo wystarczającej rozdzielczości jakość zdjęcia jest niska, skontaktujemy się z Tobą, żeby wspólnie znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji.

14) Czy istnieje możliwość zastosowania niestandardowych efektów, dodania napisów, retuszu lub zmian kolorystycznych na zdjęciach?

  • Tak, koniecznie napisz o tym w komentarzu do zamówienia. Będziemy się z Tobą w tej sprawie kontaktować.

15) Czy gotowy produkt będzie wyglądał dokładnie tak jak go widzę na moim monitorze?

  • Kolory, które widzisz na ekranie swojego monitora mogą się nieco różnić od kolorów na gotowym wydruku. Wynika to z kilku czynników, przede wszystkim z różnych sposobów reprodukcji kolorów wyświetlanych i drukowanych oraz z różnic w ustawieniach monitorów. Na odbiór kolorystyki produktów wpływają nawet warunki oświetleniowe w jakich są one eksponowane.

16) Czy jest możliwy wydruk w kolorze złotym lub srebrnym?

  • Kolory złoty i srebrny na wydrukach są składane z 4 podstawowych farb stosowanych w technologii CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Black) i są tym samym swego rodzaju symulacją koloru złotego bądź srebrnego.

17) Czy istnieje możliwość podziału tapety na części według moich wytycznych?

  • Tak, koniecznie napisz o tym w komentarzu do zamówienia. Jeśli okaże się, że podział którego potrzebujesz jest technicznie niewykonalny skontaktujemy się z Tobą.

18) W jaki sposób mogę śledzić proces realizacji mojego zamówienia?

  • Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię mailowo o etapie procesu produkcji na jakim się ono znajduje. Odbywa się to poprzez zmiany statusów zamówienia:
  • nowe - zamówienie zostało złożone poprawnie i czeka na zaksięgowanie wpłaty,
  • w realizacji - zamówienie zostało przekazane do realizacji,
  • gotowe do odbioru - zamówienie jest gotowe do odbioru w naszym punkcie przy ul. Południowej 11 w Szczecinie,
  • wysłane - zamówienie zostało przekazane kurierowi DPD i najprawdopodobniej w kolejnym dniu roboczym dotrze do Ciebie,
  • wstrzymane - zamówienie zostało wstrzymane, o powodach wstrzymania poinformujemy Cię jak najszybciej droga mailową,
  • anulowane - zamówienie po uprzedniej konsultacji zostało anulowane.