/ Informacje / Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

 

1) Co mogę kupić w sklepie reWALLution.pl?

  • Sklep reWALLution.pl oferuje personalizowane artykuły dekoracyjne. Są to między innymi wysokiej jakości tapetyfototapetyobrazy na płótnie i wolnowiszące fotorolety okienne. Szczegółowe opisy wszystkich produktów znajdziesz tutaj.

2) Czy wszystkie oferowane w sklepie produkty są bezpieczne dla zdrowia i środowiska naturalnego?

  • Tak, wszystkie produkty powstają przy użyciu certyfikowanych i ekologicznych materiałów w bezpiecznej dla zdrowia technologii druku HP Latex.

3) Czy oferowane tapety/fototapety mogę czyścić przy użyciu detergentów?

  • Tapetę/Fototapetę zmywalną możesz wielokrotnie przemywać wilgotną ściereczką nasączoną wodą z detergentem. Nie używaj jednak substancji żrących, gdyż może to spowodować uszkodzenie powierzchni ochronnej produktu. Natomiast tapetę/Fototapetę standard czyść tylko suchą ściereczką.

4) Co mam zrobić oby prawidłowo złożyć zamówienie w sklepie?

  • Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio na stronie sklepu internetowego reWALLution.pl:
  • - Z menu głównego wybierz interesującą Cię grupę produktów i dowolnie wybieraj grafiki z kategorii tematycznych, przeznaczeń i stylów wnętrzarskich. Możesz też skorzystać z wyszukiwarki, w tym celu wpisz “słowa kluczowe”, aby znaleźć interesujący Cię wzór.
  • - Kliknięcie w wybraną grafikę przeniesie Cię do strony konfiguracji produktu.
  • - Wybierz rozmiarrodzaj materiału oraz dodatkowy efekt jeżeli chcesz taki zastosować.
  • - Skonfigurowany produkt dodaj do koszyka, a następnie przejdź do kasy, gdzie wypełnij formularz zamówienia.
  • - Sfinalizuj transakcję, aby Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji.

5) Jak prawidłowo zmierzyć ścianę?

  • Zmierz szerokość swojej ściany najpierw na dole, potem na górze, zmierz też szerokość ściany mniej więcej na środku jej wysokości. Jeśli wyniki pomiarów znacznie się różnią, powtórz pomiary aby uniknąć błędu. Jeżeli po wykonaniu prawidłowo przeprowadzonych pomiarów wyniki nadal są różne, za szerokość ściany uznaj największą ze zmierzonych wartości. Tę samą czynność powtórz mierząc wysokość swojej ściany przy jej lewej i prawej krawędzi oraz na jej środku. W przypadku wystąpienia różnic w pomiarach, za wysokość również uznaj wartość największą. Do obu wyników zalecamy Ci dodać kilka centymetrów, ewentualny nadmiar lepiej odciąć na ścianie, niż zamówić zbyt małą fototapetę.

6) Jak prawidłowo zmierzyć okno?

  • Aby prawidłowo dopasować fotoroletę do rozmiaru okna zmierz jego szerokość wraz z listwami przyszybowymi. Do wyniku pomiaru dodaj 2 centymetry. Suma obu wartości to szerokość Twojej fotorolety. Następnie w ten sam sposób zmierz wysokość okna, a do wyniku dodaj 5 centymetrów. Jest to wysokość fotorolety jaką należy zamówić, aby przykryć całą szybę. Przy oknach skrzydłowych zmierz każde skrzydło osobno. Pamiętaj, aby prawidłowo zamontować fotoroletę, potrzebujesz minimum 3 centymetry wolnej ramy okiennej bezpośrednio nad górną listwą przyszybową.

7) Jakie są dostępne metody płatności za zamówienie?

  • - Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy.
  • - Płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU)
  • Kompletne dane do wykonania przelewu bankowego znajdziesz tutaj.

8) Czy istnieje możliwość płatności "za pobraniem"?

  • Każdy produkt powstaje pod indywidualne zamówienie dla konkretnego klienta i jest realizowany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Pamiętaj, że jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań zawsze możesz go nam zwrócić, a my oddamy Ci pieniądze.

9) Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Są to 3-4 dni robocze w przypadku tapet, fototapet i obrazów, lub 4-5 dni roboczych dla zamówień zawierających fotorolety. Czas realizacji liczymy od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Planowany termin wysyłki każdego produktu możesz zauważyć na karcie konfiguracji. Jeśli zamawiasz kilka produktów o różnych terminach realizacji, całe zamówienie wyślemy w dniu wykonania produktu, którego realizacja pochłania najwięcej czasu.

10) Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

  • Koszt wysyłki to 19 zł brutto na terenie kraju. Jeśli jednak wartość Twojego zamówienia przekracza 199 zł brutto dostarczymy Ci je za darmo.

11) W jaki sposób spakowane będzie moje zamówienie?

  • Wszystkie zamówienia pakowane są w wytrzymałe kartony, które ulegają pełnemu recyklingowi.

12) Jak postępować jeśli moja przesyłka okazała się uszkodzona?

  • Jeżeli podejrzewasz, że przesyłka może być uszkodzona, poproś o rozpakowanie jej w obecności kuriera. Jeśli Twoje obawy się potwierdzą poproś dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody. Następnie skontaktuj się z nami, a my jak najszybciej zrealizujemy i wyślemy Twoje zamówienie ponownie. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

13) Co zrobić jeśli dostarczone produkty są całkowicie lub częściowo niezgodne z zamówieniem?

  • Jak najszybciej skontaktuj się z nami pisząc na adres: kontakt@rewallution.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby poprawić Twoje zamówienie najszybciej jak to tylko możliwe. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

14) Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

  • Dokładamy wszelkich starań, aby miło zaskoczyć Cię solidnością i jakością wszystkich produktów. Jeśli mimo to nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w ciągu 365 dni od daty zakupu. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania lub być uszkodzony. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

15) Czy z każdego zdjęcia można zrobić wydruk?

  • Praktycznie tak, jednak czasem bywa, że rozdzielczość i jakość zdjęć nie pozwalają na uzyskanie w zadanym rozmiarze wydruków cieszących oko. Rozdzielczość sprawdza na bieżąco algorytm wbudowany w sklep i wyznacza on maksymalny rozmiar zadowalającego wydruku. Jeśli jednak się okaże, że pomimo wystarczającej rozdzielczości jakość zdjęcia jest niska, skontaktujemy się z Tobą, żeby wspólnie znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji.

16) Czy istnieje możliwość zastosowania niestandardowych efektów, dodania napisów, retuszu lub zmian kolorystycznych na zdjęciach?

  • Tak, koniecznie napisz o tym w komentarzu do zamówienia. Będziemy się z Tobą w tej sprawie kontaktować.

17) Czy gotowy produkt będzie wyglądał dokładnie tak jak go widzę na moim monitorze?

  • Kolory, które widzisz na ekranie swojego monitora mogą się nieco różnić od kolorów na gotowym wydruku. Wynika to z kilku czynników, przede wszystkim z różnych sposobów reprodukcji kolorów wyświetlanych i drukowanych oraz z różnic w ustawieniach monitorów. Na odbiór kolorystyki produktów wpływają nawet warunki oświetleniowe w jakich są one eksponowane.

18) Czy jest możliwy wydruk w kolorze złotym lub srebrnym?

  • Kolory złoty i srebrny na wydrukach są składane z 4 podstawowych farb stosowanych w technologii CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Black) i są tym samym swego rodzaju symulacją koloru złotego bądź srebrnego.

19) Czy istnieje możliwość podziału tapety na części według moich wytycznych?

  • Tak, koniecznie napisz o tym w komentarzu do zamówienia. Jeśli okaże się, że podział którego potrzebujesz jest technicznie niewykonalny skontaktujemy się z Tobą.

20) W jaki sposób mogę śledzić proces realizacji mojego zamówienia?

  • Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię mailowo o etapie procesu produkcji na jakim się ono znajduje. Odbywa się to poprzez zmiany statusów zamówienia:
  • nowe - zamówienie zostało złożone poprawnie i czeka na zaksięgowanie wpłaty,
  • w realizacji - zamówienie zostało przekazane do realizacji,
  • w druku - zamówienie trafiło do druku,
  • gotowe do odbioru - zamówienie jest gotowe do odbioru w naszym punkcie przy ul. Południowej 11 w Szczecinie,
  • wysłane - zamówienie zostało przekazane kurierowi DPD i najprawdopodobniej w kolejnym dniu roboczym dotrze do Ciebie,
  • wstrzymane - zamówienie zostało wstrzymane, o powodach wstrzymania poinformujemy Cię jak najszybciej droga mailową,
  • anulowane - zamówienie po uprzedniej konsultacji zostało anulowane.